Fina dagar.

Då var man tillbaka i staden som alltid sover, förutom hos mig. Här är det nämnligen fest 24/7, kollektiv, förfest, efterfest, morgonfest, Club med inbjudna DJ´s, egen bar och nej nu ljög ja så näsan gick mot rutan.
Nej men kom hem till Falun efter en behaglig helg i Dala-Järna. Söndagen erbjöd en skön skate i Leksand med mina barndomsvänner som ja inte skatat med på flera år. Det var riktigt skoj och jag hoppas vi gör det snart igen! Drog hem för att få sista måltiden och den var inte fyskam (trots att den blev bränd) Mor o Far bjöd på Tjäder till denna middag! Mina föräldrar är i särklass världens bästa Matlagare, kanske lite mer mamma då ; )
Yes sen hoppade jag på tåget som minst sagt var PROPPAT!
Det var så fullt att vi kastade ut lokföraren och jag tog hand om spakarna!

Kommentarer
Postat av: Katla

bilden är FÖR maxad!!

2009-09-13 @ 21:24:45
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0