Sweeeeet

Tillbaka i Falun och jobb efter en skön helg i Dala-Järna!
Drog dit efter skate i KFUM hallen i fredags och kom hem till ett uppdukat tacos-bord, inte helt fel!
Chillaxade hemma hela kvällen med familjen.
Lördagen skulle bli den dag då jag skulle med påälgjakt igen, efter kanske 10 år. Så blev inte fallet, jag var alldeles för trött och sliten sen en hård arbetsvecka. Dagen vandrade på och vi drog till stugan och fikade. Later on vare dags för att göra indebandy comeback! Sjukt kul var det men shit vad ja har mycket att ta igen. Skulle vilja kalla mig själv för Johan "löspasset" Lindström. Men men kändes bra att få känna att ja inte helt tappat kondisen och viljan så här inför mitt nya hälsosamma liv (nästa inlägg). Lördagen spenderades även den hemma med god mat och soffhäng med mam o pap.
Söndagen blev däremot dagen.
Jag stod pall för att följa med ut på Jakten! I den heeeelt underbara soluppgången, mitt ute i skogen, bland de frostiga träden satt jag ocg och farsan ute på ett hygge i ett älgtorn och spanade.
Under 3 timmar som vi satt där såg vi inget, förutom en tjäder höna. Jag hörde däremot, antagligen en älg, bakom oss i träden. Men då den kommit så den var precis bakom oss så vände den/det då den fick vittring i den felriktade vinden. Mer spännande än så blev det inte.
Kom hem vid 12 och drog ut till stugan och jobbade lite. Pappa målade taket, mamma och jag krattade och rensade tomten från oväxtligheter.

Thats about it this weekend!

Kate Moss för Topshops nya kollektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0