Oj oj.

Ja hur det gick mellan Danmark o Sverige vet ni ju redan allihopa och jag borde ha satt pengar på matchen som slutade som ja trodde. Så var inte fallet...

Hade en trevlig match hemma hos WGs ändå och lämnade dem för att hälsa på en inte alltför kär vän, nämnligen Slittan. Det blev en grym kväll vad jag kan minnas och som det verkade dagen efter iallafall haha.

Söndagen blev mer av en mardröm dock. Steffe ringer väl som vanligt o väcker en, det vankades skate och filmning. Med min oerhört slitna kropp tog jag mig ut för att hoppa in i bilen som tog oss till den gråaste byn Borlänge. Regnet började falla innan vi hann fram så vi spenderade dagen i innehallen istället och det var väl en av mina sämsta sessions 2009. Men det kan nog ha sin förklaring. Soffhäng blev det resten av kvällen till en lite dryg men ganska bra film, Romper Stomper.

Aja vi hörs.

Claudia Schiffer by Michelangelo Di Battista

Kommentarer
Postat av: Katla

Vad tyckte du om den nu då?

2009-10-12 @ 12:42:04
URL: http://chargethelead.blogg.se/
Postat av: Johan

Njae den var sådär alltså. Kan inte riktigt förstå varför den blev en "klassiker".

2009-10-12 @ 12:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0