Mein Kampf, part 1.


Idag efter jobbet tänker jag ta upp en kampf mot mina hhyresvärdar. Det är nämnligen så att igår då jag kom hem hade jag fått ett litet kuvert där det låg en lapp i som det stod:

Jag har under hela kvällen lördagen den 11 oktober och långt efter midnatt in på söndag den 12 oktober varit högljudd med hög musik, skrik i trappuppgången. blaa blaa blaa blaa blaaa...

Den som bryter mot stadgandet riskerar att bli uppsagd...

Underrättelse har skickats till socialnämnd, kopia skickats till borgensman.


BULLSHIT!!!!
Under denna kväll var jag hemma ca hela 30 minuter ca 23.45-12.15. med 3 av mina vänner. Vi spelade relativt hög musik det kan jag stå för. Man att detta pågått under hela kvällen och långt efter midnatt är lögn. Att vi har skrikit i trappuppgången är för mig helt oförståeligt, varför skulle vi skrika i trappuppgången, eller skrika överhuvudtaget? Jag har kollat med de 3 vännerna som var med om mina uppfattningar stämmer och det gör dem, en säger att han upplevde stunden hos mig som 15 mins tom...

Efter jobbet idag tänker jag med bestämda steg gå upp till kontoret för Östmans Fastigheter och överklaga detta.
Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0