Glidaren.

klockan är 11.23 och jag funderar på att ta tag i mitt liv. Tja kanske är det dags nu, fast om en kvart... kanske.
Fortfarande kvar i Sälen, det som håller mig kvar nu är att jag var smart nog att beställa kläder o skor tllsammans med mina vänner som bor här uppe. Och eftersom jag har planer på att dra till oslo efter detta så måste jag ju vänta tlls ordern har kommit hit till sälen haha bra tänkt där johan!
Men i eftermiddag ska de enligt routen anlända till Sälen, så imorgon åker jag back to Dala-Järna igen.

Här i Sälen gör ja inte mycket. Har åkt bräda alla dagar utom en, kanske blir en andra idag. Oftast har jag kunnat åka med någon annan jag känner som varit ledig, annars har jag shreddat själv med iPoden. Men annars finns det inte mycket att göra hära. Sitta hemma lira tvspel, läsa och kolla TV haha, laga mat då de andra slutat osv osv. Har även lyckats skada armen på något vis. inget brutet, tveksam på någon sträckning, men det gör för j*vla ont att böja armbågen och de var 2 dagar sen nu. Inte bra. men men.

Men nu ska jag läsa vidare så här får ni en låt!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

vänta nu, nu tror jag jag är lite borta i pannkakan? Oslo, Sälen, vadåå?jobbar du i Sälen eller bryter du bara armbågar? ;) snart får vi allt ta en skype så jag blir uppdaterad!

2009-01-15 @ 19:53:22
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: Emilie Göransson

Såklart du ska komma till Oslo, kexxet! :) Oslo trenger smulor!

2009-01-15 @ 21:02:41
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0