Fina dagar.

Jag börjar med gårdagen så gott jag minns!
Vaknar upp och känner mig helt okej, men armen spökar än. Går ner tar en rejäl frukost med allt man ska käka. En timme senare är det dags att hoppa in bilen för att åka till sjön Marsjön. Jag mamma o pappa utrustade med skridskor, korv med bröd och kryckor. Mamma är inte så bra i ett knä så hon körde med stödpinnar.
Vi mötte upp kära farbror med fru och Kusin mattias med tjejen. Jag och fassan snörade på oss grillorna och skrinade iväg på den superblanka sjön, vädret hade kunnat vart varmare men men. Fick iaf glida på skillerna efter 2 år utan hockey och is vilket e sjukt. men det kändes bra och jag är reda för comeback ;)
vi gled in till farbrors nybyggda stuga och grillade korv och hade det skönt innan vi drog hemåt.

Senare på kvällen åkte jag till "hörnan" där det var korridorsfest, några sköna återseelser och jag fick se hur man gjorde slut på en tequila flaska på 5 minuter och hur en kväll på Dala-Järna hotell såg ut. Rätt så dött må jag säga haha, åkte vidare till utsälje och plockade upp några kära vänner som fick skjuts hem! Klockan var tunt 1 då jag kom till järna igen och fick se att det lyste för fullt i min käre vän Per s hus, en signal dit och vips så var man där! Sjukt roligt att snacka med alla som var där innan jag åkte hem och var hemma strax efter 2, en mycket bra dag!!

Idag söndag vaknade som alltid 11.29, rejäl frukost sedan satte vi oss i bilen till mormor med stegen på taket då hennes TV antenn hade spårat ur. Efter c 3 timmar hos den bästa mormorn av alla var vi klara och vi hade hunnit med att spela en hel del MUGG! Magen började kurra och det ringer på telefonen!
jag blir bjuden till middag hos familjen Rappling som jag genast tackade ja till och damn vad Kerstin kunde laga till kycklingfilen! Efter middagen var det dags att säga adjö till Johan och Hanna som skulle på olika ställen i sverige och plugga. Jag körde dem till stationen med tåren i ögat. Mja kanske inte riktigt men lite iaf!

Efter det har jag baaaaara tagit det lugnt nästan så snart ska jag se James Bond film! Haha niu vet ni mina 2 dagar, take care folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0