trikken

Nu ska jag klaga lite på att kollektivtrafiken i detta land SUGER eller iaf när det är snö ute...
Senaste gångerna jag skall ha menat ta trikken någonstans har den kommit mellan 20-60 min försent. Så ikväll fick jag ej min mössa o toastjärn med mera.
Men jag är rätt glad ändå, för nu känner jag att jag kommit in i löpningen igen och hittat rytmen woho!
Nu ska jag bjuda på lite bra hipelihop!

GAAAH "Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land. Hoppade över till nästa tillgängliga video." vilken regering har bestämt detta påhitt på tuben att vi i sverige inte får lyssna på politiskt korrekt musik??
Ta hem låten alla intresserde.
 Public Enemy - By The Time I Get To Arizona

Kommentarer
Postat av: Ingrid

hmmm, kanske skotta snö eller blåsa med hårtork, då kanske kollektvistrafiken blir bättre;) vem vet!

2009-02-17 @ 07:58:25
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0