Decisions.

Japp har yagit både ett, två och tre viktiga beslut idag.
Det första var att jag tackar ja till jobbet i sommar i falun, det andra var att jag tar tillbaka min lägenhet i sommar, och det tredje att jag sa upp mig från mitt nuvarnde jobb.
Då det första beslutet togs så kände jag att det var ovärt att fortsätta mitt jobb. Saknar Falun och alla dudes som fan så vill verkligen dit i sommar, believe it or not. Så tackade ja till jobbet vilket betyder att jag drar om ca 3 månader till sverige. Och med det jobbet jag har nu skulle det ta ca 3 månader innan jag börjar tjäna BRA på så jag sade upp mig direkt och lade alla kort på bordet. De tyckte att det var synd, och det gör jag med litegranna.
Men med handen på hjärtat så fan... Telejobb är jag inte redo för igen ännu. nu var iof detta sjukt spännande med, men som sagt det hade tagit tid för att komma dit man ville. och jag är i bejov av pengar NU inte om 3 månader.
Vad kommer härnäst?
Setat och kollat runt på lite jobb nu i ett tag och kommer ringa bemanningsföretagen imorgon och kolla runt. Skulle väl tippa på att det blir ett matbutikksjobb. men vi får se, måste agera snabbt iaf!
Men Falun och Dalarna i sommar och vad händer efter det, det får tiden visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0