Decisions part. 2

Oj nu blev det svårt.
Idag vaknade jag och gick upp relativt tidigt för att fortsötta jakten på ett jobb här i Oslo. Men innan jag satte igång tänkte jag att jag kollade mailen innan jag satte igång. Det visade sig at det kanske skulle avgöra framtiden fram till i sommar. Fick nämnligen jobb erbjudande om ett väldigt intressant jobb i mitt kära Falun, hos min förra arbetsgivare och det verkar vara snarast jag skulle börja...
Så nu sitter jag här, har spanat runt hela dagen efter ställen att bo om jag väljer det, vad jag gör med mina superduper vänner här i Oslo och lägenheten.
Det jag konstaterat att jag tjänar på att åka till sverige igen. nu då mina pengar börjar sina vilket kanske är den största faktorn. Kan skata betydligt mer i bättre hall, kan åka snowboard samt att ja får hänga med alla sköna vänner jag varit utan sen i somras.

Ärligt så lutar det åt att det blir Falun igen i slutet av denna vecka, men innan det måste alla som bor i denn lägenhet vara överens iaf så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0