Fina dagar.

Jaa inte är jag aktiv här inte haha. men va gör väl det?
Hade en TOPPEN helg verkligen och vill tacka alla som var med och gjorde den grym.
Tillställningen i Magasinet var skitkul och jag hoppas det blir fler liknande!
Tack Did U Give The World some Love today, babe? för den kvällen!

Måndagen spenderades på jobbet sen gymmet och sen givetvis måndagsklubben som var lite som en avslagen kola, dock var faktiskt Leif GW Persson där som en citronklyfta i glaset. Skön kväll!

Tisdagen visade sig bli en riktig hit! jobbade över lite först för att sedan hooka upp med Lina & Lottis för pepparkaksbak och allt var redo att sätta igång då det slår oss att man måste ha både kavel och mjöl. Tack vare min goda granne Frida var det problemet snabbt ute ur världen. Då var det bara att sätta igång och SOM vi bakade.
Peppisar! Då de var färdiga slog vi oss ner för att avnkuta de nybakade kakorna med glögg och julmust till Julkalendern. Tack för den kvällen!

Onsdagen började med lite overwork sen vidare o möta upp Koffan för ett pass på gymmet. Efter gymmet kom en efterlängtad hemmapularkväll. Duschade, gled runt o städade, plockade, diskade, lagade mat, kollade lite serie, åt mat, låg i soffan, diskade igen och sen la ja mig. fantastiskt skönt!

Idag blire att pröva knäet för skateing. Riktgt nervös om de ska bära eller brista...
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0