Inbrottsforsok...

Ja javlar inatt har det hant grejer hos oss allt.
Dagen borjade med playan for att sedan dra ut och skata en svang innan helvetesovadret brot ut over staden. Efter nagra timmar sa var det over och det var dags dra sig till nagan pub for att skada El Classico som skulle ta Barcelona till CL finalen. Jag var dock inte langt ifran att missa den da min forbannade magsmarta var enorm strax innan, men jag kom pa benen igen men missade starten. Smartan kommer med storsta sannolikhet fran min javla meducin. Aja vi drog hem efter matchen och efter ett tag var alla som bor dar just nu samlade, 8 stycken och inom kort sa hade alla gatt och lagt sig.
Mellan 2 och 3 sa vaknar jag till lite av att det aer ett javla liv pa ringklockan men uppfattar inte riktigt vad som hander men de andra sa att det ringdes pa bade pà porttelefonen samt direkt pa dorren men ingen verkade orka bry sig.
Det blev tyst ett tag men kort darefter sa brakar det till som fan pa balkongdorren, en gang, 2 ganger, flera ganger och rutan krossas och besokarna som ligger och sover i det rummet springer ut ur rummet och skriker och jag far upp och gar in i rummet dar det aer millimetrar fran att balkongdorren slas upp och typ ryter i haha. Och det hors att de flyr ner. (hoppas dom dog naer de hoppade ner). Det laskiga aer att luckorna for rutorna var stangda, och var balkong aer minimal alltsa sa det finns inte mycket att sta pa, sa de var bara en meter ifran mig men jag har ingen aning om hur de sag ut eller sa, men de var fett nara.
Lite smatt skarrade ringer vi polisen som kommer och kikar lite och sager att det aer inget dom kan gora och drar igen.

Thats about it. Det var fan fett laskigt och hadanefter ska vi ALLTID gora liv ifran oss naer nagan plingar pa dorren sa de fattar att vi aer hemma. och lata fonsterluckan va oppen sa de ser att de ligger folk dar inne haha.
Rutorna ska bli fixade blev vi lovade och ska reda ut de idag da vi betalkar hyran.

Nu blir det lite chillskate pa para-lel!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0