Fina fina liv.


(Laget precis inkommet på Camp Nou, Jacob fotade loss)

Ja nu var det ett tag sen jag uppdaterade. har helt enkelt haft bättre för mig, och då har jag inte skatat heller. Fick finaste besöket i tisdags, i form av Malin. Dock drog hon hem igen igår kväll igen, men fina och roliga dagar har vi haft!
Tackar för de besöket! Vandrat till Tibidabo, badat, shoppat, ätit gott och haft det väldigt bra.

Vad annars som hänt är väl att 3 av 5 i vår lägenhet har dragit hem till sverige igen, så nu är jag och Jakob ensamma i vår stora lya innan vi fyller på igen den 17de med 2 falusnubbar, ska bli trevligt. men det var också ledsamt att ta farväl av de Alex, Louise och Frida. Hoppas vi ses snart igen!

Igår efter att jag lämnat Malin på flygplatsen så drog jag raka vägen till Camp Nou där laget skulle firas eter att seriesegern blivit säkrad. Det var coolt måste jag säga. var där relativt tidigt så man fick se hur arenan fylldes på allt eftersom tills den tillslut nästan blev helt fullsatt. Sen tillsist, ca 21.15 så började laget springa ut en efter en och jääävlar vilket drag. Det var riiktigt ballt med en sån folkfest där alla ville fira ett lag (utom jag).

Nej det var det det, nu börjar skatelivet igen så ska glida ut efter frukosten på balkongen!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0