Long time no see!

Hejje.
På grund av den chockartade besökssiffran under söndagen tänkte jag uppdatera er om mitt liv.
Ja en del har hänt på gott och ont. Armbågen verkar inte vilja bli helt hel, jag har begått mitt livs största misstag och är oerhört ledsen för det. Dock verkade det medföra något gott på ett konstigt vis. Men bättre har man sovit.
Annars trivs jag av sällskapet här i livet från nära och kära och är väldigt tacksam til vissa.
Jag vägrar va så personlig så ja berättar allt för er här serni!

Annars så är det nu 29 dagar tills planet till Barcelona lyfter, ser oerhört mycket fram emot det samtidigt som jag som alltid har världens sämsta timing. Kommer vara med starka känslor jag lämnar landet för att spendera några månader med min rullande vän.

Bloggen kommer nog fram till Barcelona att fortsätta va rätt död. Men vad gör det när man har båt?
Janej det var nog allt. Men jag kan berätta för er att Ärlighet kommer man ALLTID längst på om man vill leva väl.

Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0