Myggor och 3D

Kära dagbok. Igår så var jag på 3D bio för första gången i mitt liv, det var inte riktigt vad jag hade hoppats på men ändå väldigt häftigt. Man fick ha sådana däe brillor som man såg rolig ut i. Vi såg Pirates of the caribean 4, som får 5 av 5 skateboards. Anledningen till att vi gick på bio var att det ösregnade mest hela dagen.
Jag har läst om att folk dör som flugor av ett virus som kommer från tyska grönsker, Det tänkte vi dock inte på igår är vi gick o käkade buffén på FrescCo. En bufferesturang med en jävla massa grönsaker. Turen är den att jag inte har någon diarre idag iaf!

Annars så har jag sovit gott inatt, slocknade vid 3 kanske och vaknade strax efter 12 och slog upp ögonen, eller ja så gott det gick iaf. En mygga har nämnligen frestat sig på mitt ögonlock(?) inatt så är lite svullen.
Myggorna har verkligen börjat invadera här nu. Både jag och Petter som jag bor med blir allt mer stuckna för varje dag. Inte okej de inte.


Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0