Tillbaka i Spanienland!

Ja nu var det längesedan jag uppdaterade er om läget.
Jag tog en semester ifrån semestern och drog till Sverige för att hänga ut med mina nära och kära. En semester som blev riktigt bra även om Sverige var kallt.
Det blev en hel del fiskande men ett helt klart godkänt resultat överlag. Abborrar, gäddor och även Bäscköring drogs upp från mitt spö. Det var väl det jag gjorde när jag var hemma i Järna med mina föräldrar, men mestadels tror jag att jag var i Falun hos Malin och Erik, fina tider. Falun är fan riktigt nice!
Hann även med en tur till Uppsala för att hänga med systeryster.

Nu är jag ändå lite motvilligt tillbaka i Barca och det är sig likt, well nästan iaf. En del förändringar i lägenheten som kanske inte utspelat sig till det bättre utan till att det nu är en väldigt konstig stämning. Inte så kul, men än så länge berör det inte direkt mig så vi får se hur detta går.

Ja kort update blev det allt men nu är jag ju som sagt tillbaka här och har all tid i världen att skriva så vi får se hur de blir.

Delar med mig av en skatefilm från Calle som jag skatade mycket med då han bodde här.
Ni borde kolla alla delar men här är delen med oss faluskatare inkl mig!

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0