3 års väntan..

är över! Eller typ...
Ett skatespot jag drömt om att göra nosegrind revert över redan innan jag flyttade hit första gången (mitten av 2008). Förra gången jag bodde här så var jag aldrig ens upp dit och skatade och i oktober när jag var hit on vacation så hittade vi inte den curben. Men igår var jag där med Skånefolket som varit där tidigare och visste vägen, så det var bara att sätta igång när vi kom dit.
Och det började bra och kändes inte omöjligt trots att denna curb är riiiktigt sliten med hål i och runda kanter och att man mste köra hela eftersom det går rakt över gruset.
Men den satt 2 ggr iallafall dock inte 100% men ändå så räknar ja som att jag satte det. Men jag ska upp och filma det någongång mer snart och då ta den klockrent är tanken!

Här ser ni bild på curben. Dock en inliner haha men de va den enda ja hitta.

Ikväll blir det troligen fest. Ha det så himla bra all där hemma nu!
Fred

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru, gimmi some new updates från livet i den underbara staden! :) tiit

2011-05-03 @ 12:02:39
Postat av: Emma H

Hörrödu Johan, fotar du något eller? Jag vill ju se en massa ljuvliga Barcelonabilder, NUh! Måste få lite värme digitalt när graderna här hemma ligger på några få plusgrader. Från 20 grader i skuggan under påskhelgen så har vi fått nästan vinter igen, et snöade igår. Brhrhrrr.

2011-05-04 @ 11:25:22
URL: http://sitamoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0