Home

Alltså min gode vän Izmir visade mig idag denna video av ett band jag gillat ett bra tag, och DAMN vad dessa levererar. Sitter o skriver detta samtidigt som jag har videon på i bakgrunden och jag ryser lika mycket som om ja satt näck ute i Sibiriens berg. Förstår ni då vad ja gillar detta?
Hur som helst Är bandet inga andra än
Edward Sharpe & The Magnetic Zero´s
och låtarna är inga andra än... ja ni gissa rätt, Home och 40 day dream!

Ni som inte ryser lika mycket som jag har antagligen inte ens hört bandet/låtarna tidigare...
Så här är dom på spotify!
Edward Sharpe & The Magnetic Zero´s

Men jag säger bara, titta o lyssna på denna....


 

Hmm av någon anledning funkade inte inbäddningen av videon så här är en länk istället:

DEN FANTASTISKA VIDEON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0