Jag mår bra.


Haha jag kan inte förstå hur vissa kan vara in på denna blogg dagligen ÄN trots att jag i princip aldrig uppdaterar. Måste va inläggen i arkiven ni läser än!

Ja vad ska jag säga?
Kan meddela er att jag mår toppen verkligen! ja kanske inte fysiskt just idag men annars så!
Har eventuellt en del krångligheter framför mig men som kommer gynna mig och mitt välmående till slut. Hur detta kommer spelas ut är ännu oklart så jag lämnar det där än sålänge.
Den årliga höstdepressionen brukar gå smärtfritt förbi men iår var det annorlunda. Har vart sjukt opepp på det mesta, Sverige, jobbet, hälsan och allt däromkring. Nu när jag lever ut  mår jag istället fantastiskt bra både på jobb och fritid.
Som tur var höll jag i träningen helt ok så där tappade jag inte så mycket förutom kondisen som måste renoveras, är sanslöst pepp på längdskidåkning, hur nu det kommer sig.

well well kan väl skriva någon rad om helgen när jag ändå håller på. eller pallar inte så tar det väldigt kortfattat. Fredag: jobb, hets, middag och gå modevisning på Victusella, sprit och ångest. Lördag: superfrukost, stan, gick modevisning på Dalarnas Museum på ekobasaren(fucking awesome, tack för det), födelsedagsförfest hos Sanna (Grattis igen!), sedan levde vi ut på Rådhuskällaren då cluben Valv1 bjöd på en grym tillställning, och avslutade med att träffa gamla vänner och en mycket vänlig släkting!

Ja nu fick ni lite att läsa ni som håller i än.
En vän sa idag att han hatade bloggare, jag var inte sen med att hålla med. Nu sitter jag här själv och skriver igen. Hatar absolut inte bloggare som människor men att försöka va den perfekta "bloggaren" som alla eftersträvar gör mig lite smått äcklad haha. Jag själv läser ingens blogg förutom mina närmaste vänners och några fotobloggar och någon skateblogg för att se videos. Så jag förväntar mig verkligen inte att någon läser min och förstår själv inte varför ja skriver haha. aja det är wierd.

Tack för mig
Fridens

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är roligt att du uppdaterar lite oftare nu, jag läser så gärna och kikar in då och då! Fortsätt. Kram!

2010-11-04 @ 18:00:13
Postat av: hemlig

du är jävligt vacker. så att du vet.

2010-11-14 @ 13:42:02
Postat av: Victor

Jag älskar alla. men extra mycket bloggare som johan och victor.

2010-11-15 @ 00:47:12
URL: http://www.whiskeyandsoda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0