Update!

Tjenare! Haha att flera av er fortfarande dagligen kollar min blogg är ett mindre under i mina ögon, men kul kul!
Fick nämnligen order om att uppdatera bloggen lite så folk på varmare breddgrader kan ha koll på mig. Detta kan ha varit sparken i baken för att ta upp bloggandet, även som att de känns som chansen är lika liten som att Falu kommun skulle bli riktiga i skallen.
Inte för att ja vill tracka på dem för att vi får en skatepark (4.5 milj kr) efter 10 års tjat medans ca 5 st backhoppare  får 2 nya hoppbackar (5 milj kr) efter 2 veckor...
Nej inte tracka sa ja. är glad att vi får en skatepark och den kommer bli AWSOME!


Annars då? jo, tack fint! Livet rullar på bra! En hel del rutiner som jag gillar i vardagen samtidigt som det är skönt att bryta dem ibland. jobb-träna-skate/snow-more friends. Och en sak som jag follkomligt älskar är att Våren är på väg in BIG TIME! Äntligen känner man att sommaren med värme närmar sig.

Jaa men det var ju en liten uppdatering av mig iallafall. Idag blir det jobba klart- träna- kanske skate, kanske lager, kanske snowboard! Vi må se!
Och så vill jag påminna er om Elias & The Wizzkids nya skiva som jag började lyssna på idag. Första intrycket var inte alltför gott. Men ju mer ja lyssna så äre mer ja gillar. Så tyuckte dock inte resencenten på Metro som gav den en 1:a bara... Döm själva!
Elias & The Wizzkids - Just Do it

Haaadéééééé!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hon från varmare är väldigt nöjd med detta inlägg! ;)

2010-03-04 @ 15:25:54
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: Katla

Glad att du är back on track Beejay!!

2010-03-04 @ 16:27:33
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0