Gimme sympathy

Antagligen sagt det förr men jag fullkomligt älskar att få återfall på skivor jag älskar men nästan glömt bort!
Ja ni kan ju ana att jag nu kommer bjuda er på finlir som vanligt!
Metric - Help im alive

Och så till helgen som blev rätt lugn... eller njae söndagen blev. Fredagen erbjöd skate efter jobbet, film i soffan, en öl på Pitchers innan jag somnade på soffan framför NileCity och vaknade 07.30 på lördagen. Det var bara att hoppa till sängen och sova lite till. Därefter blev det skate innan en riktigt grym tillställning på Rådhuskällaren av Street Corner. Tack för den kvällen/natten!
Söndagen gjorde jag inte mycket, videogame, pizza och How i met your mother i stora drag.

och för att ni ska le lite innan ni lämnar denna sida ger jag er denna video hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera nu då....

2010-09-03 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0