Friday i´m... soon drunk.

Ja det var rätt schysst att börja jobba med bara 2 dagar kvar av veckan! gick snabbt och smärtfritt!
Idag blir det att dra till Amandas stuga någonstans, ingen aning om vart faktiskt och där tillbringa en kväll/natt med ett helt gäng vänner och kräftor! Its gonna be sick! Och Anders.. GRATTIS på din dag, vi ska se till att göra den grym!
På lördag väntar jag mig skate och eventuelllt lite house music i falun faktiskt, får se vad de spelar!

Men jag värmer iallafall upp med grym House inför helgen! Här kan ni enkelt ladda hem vad jag pumpar!
Jason Cheiron - Rimba - Original Mix

Lev väl önskar den glada killen ovan!

Kommentarer
Postat av: lina booou

Du har förgyllt min dag johan, asbra musik ju! Den tog jag, tack :P

2009-09-07 @ 14:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0