Åhh.

Vad jag vill cluba.
Blev övertalad att gå med ut även ikväll. Den slutade med att jag ensam gick hem då de spelat värdelösa låtar efter varandra i 45 mins. Tycker folk musiken är bra seriöst, eller gör alkoholen den bra?
Totaöt kasst, gå aldrig på Etage om du inte är aprak eller om ni är 10 pers minst.
Blir alltför ofta övertalad att följa med til Etage men de e fan alltid samma visa. Jag hatar det och går hem besviken trots att förutsättningarna är klara innan ja drar dit.

Jag vill tillbaka til Barca där man får det man vill. Nasty Mondays att släppa loss till, Boys Noize live osv. Näsa helg blire sthlm verkar det som och inom kort blire premiär i Gbg, Blir inte någon av de resorna cleana så vet ja inte vart ja ska få utlopp för mina festkänslor. Jag vill ha det feta och det är NU

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0