Nasty Monday

Igår hann jag fan med mycket och det är jag glad över!
Dagen började som vanlöigt med jobb till 14.30 sedan blev det en skate-date med william i Borlänge. Dock var det som tamejfan varjegång ja är dit barn-tid, så bara kids under 12 får åka... fick vänte 1.5 h innan vi fick släppa loss.
Helt underbart med nya trucks så jag kan åka lite fortare utan att sladda sönder. men sönder gick dock ja ändå. Började med en grymt härlig slam i Bowlen de första ja gör. Helt ouppvärmd och stel, de va inte najs, fortsätter sen med en förödande ihopsäckning på en 3flip i hoppet som leder till en sträckning i/runt/bredvid knäet så ja knappt kan gå. Men va gör de?
Dagen fortsatte hem till Falun igen där det blev gym med wille och Meiton och det var inte heller slut där.
Nej hem duscha snabbt för att sedan göra premiär på Måndagsklubben på Pitchers med ett grymt gäng! Många högljudda skratt, häftiga frisyrer, coola komentarer and so on. helt enkelt grymt! Var hemma till halv tolv kanske då jag hoppade i säng.

What a day! Nu ska ha linka vidare på jobbet.
Laters!
Och då det är exakt 1 månad till jul kommer här en grym jullåt som har hängt med i många år men ja kan tydligen inte tröttna.
Anberlin - Baby please come home

Kommentarer
Postat av: Ami

BÄSTA! <3

2009-11-24 @ 19:08:23
URL: http://aimeeharutun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0