Polisjakt

jag hade precis lagt mig för att somna in, var rätt pigg så tog en kvart kanske, men innan john blund kom så kommer en polisbil med sirener o saftblandera på och tvärnitar utabför fönstret. tittar ut och ser i ca 15 mins 3 poliser o en polisbil som letar genom varenda vrå vid vårt vägskäl på gatan och då vi bor högst upp hade jag en bra överblick över detta. Utan resultat så försvinner snuten.
3-5 mins senare så ser från sängen genom fönstret, 4 killar, en på permobil, och 1 som knappt kan gå för han är så halt som hänger på 2 andras axlar, som så snabbt de kan tar sig till ingången till vår gård. Där stannar de och försvinner in på gården. Det första jag tänkte på när jag se dem var att " det är ju fan min skumma granne", hör att de snackar ett annat språk och 4 mins senare så åker 3 av killarna iväg. alltså försvann den 4 de som liknade min granne in på vår gård. har vi ett Faktum?

Lite nojig var man allt då grannen bor i samma trappuppgång.. .

Som jag skrev igår så blev det lite korttagande igår och som ja lovade här kommer dagens eller gårdagens bild!

Kommentarer
Postat av: Aspelin

Manligt att du står och kikar på medans dina medbrottslingar kryper fram Johan istället för att ringa polisen :)

2009-05-25 @ 08:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0