I´m stuck.

onyktert blogg inlägg.
Jag har alla de bra:a vännerna omkring mig denna kväll, grym grillnig o allt det, men när det kommer dtill "krogen" så nej. de tar verkligen stop. allt här i falun är så hiiimla unlike vad ja fått  ta och uppleva i Barca och det är vcerkligen det jag vill ha.
Totalt VÄRDELÖS musik, folket klär sig som i dagens tidning, alla sewr likadana ut, mina kompisar är grymma, men tyvärr fan så går de inte att bli lika bra. What to do? Glömma allt de jag ullevt o infinna mig i nivån som finns här eller flytta tillbaka. Grejen är att denna känsla dyker upp varje kväll. . .  får se hur de blir med jobbet, annars kommer ja skata världens bästa skatespots inom kort igen.
 Hade jag fått bo med dem ja bodde med, jobba på ett annat jobb i BCN så hade jag dragit igen.
Nu har jag dock sjukt bra jobb som jag gillar, bor hemma i falun som jag gillar så starkt förutom skatespotsen o clubandet. så egentligen vore de dumt att klaga.
sen finns de annat som spelar in i detta. aja nu har hag svamlat nog. jag saknar Barca samtidigt som jag trivs sjukt bra i Falun, men jag behöver något extra nu.
sleep well, crazy smäll.

Kommentarer
Postat av: Gabbys

Haha ja de där med att se likadana ut. Jag tycker jag och José lyckades ganska bra omedvetet.

2009-05-17 @ 20:12:25
URL: http://jagochminvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0