High Heels on wheels!


Jaaaa jag vet att ja inte bloggar så ofta, allt för många har sagt det nu så jag ska försöka ta tag i det igen!
Tjaaa vad ska jag berätta tro... Jolå, det e fredag och ve gillar inte det? En lugn dag på jobbet hittils, verkligen INGEN stress för en gångs skull. Ikväll ryktas det om en KAMP och inte vilken kamp som helst utan den mest ärofyllda. TJEJERNA MOT KILLARNA i fotboll! På killsidan har vi ett riktigt hungrigt lag med taggade spelare som är sugna på spel. Dock ser vädret inför kvällen inge lovande ut men vi får se!
Imorgon planeras det skate i Gävle om bil finnes, skulle vara grymt att få sladda runt i sveriges hittils bästa skatepark.
På lördags kvällen blir det mycket möjligt Banken som gäller då Jonas, skaparen från Bitz´s n Pieces ska lira musik!
Ja det var allt för mig denna gång och jag ska bjuda på en låt som jag rockat loss till ALLA gånger jag var på Nasty Monday i Barca. Obeskrivligt bra och ger pepp inför helgen!
Ciao Bella!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0