Tur i jobb, otur i fritid.

och spel o kärlek finns för tillfället ej.
Men jobbet då, sjukt bra vecka! Har haft skitjobb sen i september så nu har jag verkligen lärt mig att uppskatta detta jobb på Dalarnas Tidningar, Fått göra lite mer än förr och lärt mig nya sajer. Me like!!
Fritiden då... Snowboard i tisdags slutade på akuten, vilat ända tills idag då ja skulle chilla i backen bara. Nu har jag lärt mig det, jag kan INTE bara åka o chilla då ja har en bräda under fötterna. Så kvällsåkningen slutade med en förbannat ond axel, fruktar en spricka men får se hur de känns imorn, känns exakt som när ja brröt nyckelbenet. kom även hem med en BLÅ skinka.
Om axeln klarar så blir det skate imorgon med steffe o crille iaf. Kan veckan bli sämre fritidsmässigt?
yeah yeah dags att vila. Later!

Kommentarer
Postat av: LillCaesar och Inkan

shdjdh''cxbxnxxxxxxxxxxxxxcnmnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn// Det där var från Caesar!Själv säger jag hjälmhjälmhjälm, axelskyddaxelskydd AXELskydd..;)

2009-03-07 @ 16:50:22
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: Ingrid

skuuumt, jag&Caesar skrev precis en kommentar så försvann deeeen..! jaja, iallfall så sa jag: axelskyddaxelskyddaxelskydd, HjälmHjälmHjälm!!!

2009-03-07 @ 16:59:49
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0