Seasons come and go.

då ska vi se om jag kan sumera helgen!
Fredagkväll, blev de källviken och nya skador men de vet ni redan. Chillade lite hos coffan efter det.

Lördag: Vaknar och flyger upp vid 09.30 då mobilen ringer. Hör en lite lätt desperat röst som kommer ifrån Stadium Borlänge, som undrar om jag kan hoppa in och jobba. Jag känner mig om axeln och känner att jhag inte kan skata så svaret blev JA! så jobbade loss 11-17.15 i blge. Efter det tillbaka till Falun och chill tills kvällen för att sedan möta upp lite folks och dra på förkula som blev harrys som blev efterkula.
Träffade många som ja inte sett på länge men Harrys sög.
Och nu till vad jag menade  med "hahahaha" inlägget menade jag att haha. Det är så skrämande VÄRDELÖS musik på dansgolven här, och på Harrys var det värre än värst haha kunde inte annat än sjunka under jorden åt den stackars "DJ:n". Ja nej det var helt fantastiskt dåligt...

Söndag: Vaknar och både ser ut och känner mig som att ett tåg kört över mig, backat och sedan sladdat på mig.
Trots det så är jag vid stan vid 13 och drar till skatehallen i blge med Stefan och chrille, jonte kom senare.. Vi skatde loss ända tills 20.00 och hade det sjuuukt roligt. Skate är det bästa som finns i särklass!! har jag nämt det förut?

yeah yeah nu äre måndag igen och efter gårdagens hårdkörning känns det som ett tåg kört över mig ännu en gång.
Här kommer en låt jag gillade första gången ja hörde den förra veckan men nu vet ja inte om jag gillar den mer haha.
fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0