Sunday bloody sunday!

Behöver jag skriva att söndagen var seg då man kom hem 8 på morgonen?
Så var iaf fallet. efter sjukt många om och men lyckades steffe få med mig o Emil till Borlänge för att skata. Vi åker dit och mår som en påse skit i ösregnet o får se att från och med just den söndagen så har hallen numar Söndagstängt... LAGOM bittra drog vi tillbaka till falun för att titta in Lilltorpets dansbana. Kiosken var faktiskt öppen och inte en käft så, så vi bestämde oss för att ge ett gott intryck innan vi intog dansbanan under tak för att skata, genom att vackert gå fram beställa en fika i världens oväder utomhus. Trevliga som dom var var det bara att skata på efter det. Tack för det Lill Torpet!
Slöskate och en pizza senare kommer jag hem och får dagens roligaste syn. Daniel o 2 till har köpt en BILBANA!!!
Så resten av kvällen tillbringades med att köra bil på golvet :D och jag antar att denna dag blir lika då vädret fortfarande suger.

Här en sjuuukt snygg målning av Byroglyphics.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0