sjuklingen.

Enda gången jag får ångest är nog när ja är sjuk. ATt jag inte kan hålla mig frisk, och jag känner mig svag.
Egentiigen skulle ja jobba 08-21, Mån, tis och Ons. Dock vid 17.00 idag var jag tvungen att kasta in handduken,
Egentligen borjde jagnog gått redan vid frukost, men svag som jag inte vill vara så stretade jag emot ändå tills jag höll på att svimma och huvudet sprängde.
Mer otur har också drabbat oss idag. Min kära vän Johanna skulle komma på besök, innan Peace & Love drog igång och väntade henne runt 22 någongång. Dock fick jag ett samtal om att hennes bil kapsejsat utanför Lindesberg haha. SÅ antingen campar hon där med sitt tält o allt annars lär hon dyka upp inatt någongång haha.
Aja ska upp o käka frukost imorgon och känna efter om jag blivit frisk och utvilad imorgon iaf så förhoppningsvis kan jag köra ändå till 21 imorn då.
Nu ännu en bild av Glen Luchford

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0