Skate, skate, skate!

behöver ja skriva mer än skate för att sumera lördagen?
Förstår inte hur det kan vara så förbannat kul, även om det går kasst så kör man på konstant fast all ork är helt väck.
Var i Avesta runt 12 igår och skatade i princip konstant till 19, med enbart en lunchpaus. i deb stekande solen så försvann den mesta vätskan i kroppen rakt ut, men som tur är, och det bästa med hela avetsa skatepark är att det finns en vattenkran ute i åkern! Det ska dom ha med sig! Så man drack en hel del litrar vatten. Känner idag att jag brände mig i nacken, sjukt jobbigt, men lätt värt. Men som sagt så förstår jag inte hur man gör då man plockar fram krafter man egentligen inte har bara för att det är så skoj, Och en extra powerboost i slutet får man då man pluggar in iPoden o kör till musik så blir man pepp. Ja igår skatade då jag tills jag nästan stupade, men nice var det och jag lever idag!
På hemfärden besökte vi MAX i borlänge (som börjar bli vanligt) för att köpa oss varsin Handgjord Lyxshake. Den är fantastiskt god och jag rekomenderar den starkt!
Väl hemma blev det inte många knop, tvättade två maskiner underkläder och somnade djupt i soffan efter ha sett ett avsnitt av Entourage. Vaknade i sjukt oskön sovställning i soffan vid 06 imorse då ja förflyttade mig till soffan och sov tills nu.
Nu blire frulle sen stan och lite skate!
PEace Out!


Här tjejer tycker jag ni ska försöka få tag på denna limiterade HELLZ collectionen av 6 linnen/tees!
den är BANGIN! Dock är HELLZ baserat i L.A och det kan bli svårt, men snyggt är de!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ja dem är helgrymma, men inte så svåra att få tag på - karmaloop!

2009-07-19 @ 22:42:47
URL: http://junkyard.blogg.se/
Postat av: Madicken

jag gör! men charmen är att inte så många gör det :)

2009-07-19 @ 23:32:50
URL: http://junkyard.blogg.se/
Postat av: Madicken

javisst, men ta bort min kommentar så vet ingen :)

2009-07-20 @ 13:43:09
URL: http://junkyard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0