OH MY...

Okej nu har 2 så sjukt över cleana remixes av en låt som skulle få en hel stad att dansa, vet inte vart jag ska ta vägen!!! men jag tänker fan inte avslöja för er än!!! SHIIIIEEET! Ville bara förvarna er om att ni snart kommer ha 2 nya favorit låtar! TJING TJING!

Annars då? Fredags vare skate som gällde efter jobbet sen hamnade vi på Rådis för att sedan dra vidare till Etage faktiskt, det var sjukt... kvällen avrundades rätt märkligt men trevligt.
lördag blev skate i hallen i blge då regnet som i vanlig ordning skatestoppade vartenda skatespot i Dalarna, kvällen spenderades först hemma här, sedan banken och vidare till Rådis, en trevlig kväll som kunde vart mer fartfylld!

Idag då? Jo idag har vi planerat och just NU är en stöt going down. Säger inte mer än att det är bäst för alla på det är nya viset. men jag garanterar att inga vapen är inblandade och går allt rätt till så blir ingen skadad. men kom ihåg, att hålla er undan om ni märker något skumt idag.


Kommentarer
Postat av: Katla af nagelima

Hahaha ja men min fot vart ju skadad när den kom ikläm mellan vanen och bytet.. inte bra!!

2009-07-27 @ 20:15:33
URL: http://chargethelead.blogg.se/
Postat av: Snubbel trubbel i katla grottan

Btw hur clean tischa som helst ju!!

2009-07-27 @ 20:16:19
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0