Sikken helg!

Hallå där!
Då var det söndag igen och helgen flög förbi snabbare än vanligt! men det går ju fortare ju mer roligt man har!
Fredagen började med att träffa Johan på stan, vi åkte sedan, eller nej vi gick sedan hem hit för att fika och se på Zeitgeist som förövrigt är helt sjukt bra! Han drog hem till sin tjej och vi gick till vinmonopolet. Vidare hem för att knäppa en och annan och vi hade planer att gå vidare. Dock kom vi inte längre än till 9:de avsnittet av Charterfeber(norskt sjukt kul tv program) dvs vi satt hemma hela kvällen och chillade och skrattade sjukt mycket haha.

Lördag, the magic lördag alltså.
Vaknar upp och hoppsan vad klockan var mycket, skulle och skata med hjalle och massa dudes vid 2, men blev ändrat till 4 så beslöt att jag skulle hänga med Erik och Viktor på stan o grunelokka en sväng. vilket skulle visa sig vara ett bra beslut. BRA BESLUT. Vi pulsade i den nykomna 4 dm snön hela vägen till grunelokka där jag hittade ett par FETA shades.


Vi gick vidare och drog oss in mot city där det var KAOS för det har verkligen kräksnöat konstant i 3 dagar nu och Oslo har sämst verkligen sämst snöröjning, eller de tar knappt bort snön. Men men det var Lätt värt det för nämnligen så visade mina vänner mig en skoaffär vilket blev Heeelt fantastiskt! Hittade mina favoskor alltime som jag haft tidigare och de fanns kvar i min stl!!!!! Och de var på halva priset! Dojjorna gjorde en gång förut, och alla sålde slut och alla ville ha mer så de började producera dem igen och tack för det säger jag!

Fick samtal från hjalle att de var dags att tagga till skatehallen så skulle skynda mig hem, dock klarade inte trikken av detta snökaos så det tog 335 mins att ta sig hem haha, ajaj drog och skatade och det var sjukkt kul som alltid. blev några timmar där.

Vidare hem panikduschade och tog bussen till Linnea, Katarina och Lollo som bjöd på skaldjurslasagne, kladdkaka och en mcyket trevlig förkula. Oerhört gott! Det gjorde dom bra! Lova och en till dude var också där och gjorde det ännu trevligare! Sedan var det dags att dra på en inflyttningsfest till en ganska märklig dude som visade sig vara schysst. Sjukt grym lägenhet med 2 loft och grejer mitt i stan och det var proppat ed folk! 

Tappra som vi är var vi bland de sista kvar. Väl ute från lghtn så bestämde sig att lenny och lollo att ja skulle hamna i snön, och chii fick dom haha! 2 vita snödamer raklar sig upp från dne djupa snön efter att en viss johan lätit dem hamna där. Och så fortgick det ett tag tills jag och viktor tog beslutet att gå hem!

Dock var vi ej trötta utan vi såg halva Hundtricket innan vi släckte lampan och klockan var ganska mycket.

 

Haha nu har ja skrivit en hel uppsats men men...

Bra helg och bra skor!

Tjing tjing


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja, va äre för märke på dom där shades??

2009-02-08 @ 17:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0