Shiie

Som jag skrev att ja skulle köpa nya runs igår... det slutade sådär, istället för ett par nya dojjer kom jag hem med en tee, en ziphoop och ett par brallor! Det är kanske inte så illa det heller! men det fanns verkligen ett par skor jag ville ha som jag sett tidigare men de fanns ej i stlek nue. typiskt! Men som sagt fick lite annat med mig hem från stan.

I oslo finns det bra mycket konsiga människor. Nog för att barcelona slår allt jag upplevt men det är sjukt när sånna människor träder fram i en miljö man mer känner sig hemma i och med det påstår jag att Norge och sverige är väldigt lika med allt.
För någon dag sedan tog jag en runda på stan medans erik var på annat ärende. Går rakt fram på en sidogata av carl johan och snackar i telefon, en VÄLDIGT stor och svart man kommer emot mig från sidan och väjer åt mitt hål och tränger mig emot väggen så jag blir tvungen att öka takten snabbt så han inte prejjar mig mot väggen. och han börjar "hey hej, you" i relativt låg ton. Kommer sedan med en väldigt otrevlig och hotfylld röst och stirrar på mig "SVENSKEN KOM" han hade hört ja snacka svenska men jag bara går vidare sedan flippar han haha. jag kanske var 5 m framför han och han börjar ropa på mig med de absolut roligaste rösterna jag hört från en sån stor man. Typ "OOHIIOOUUUIIEEE IIIOU" i de mest ljusa tonlägena du kan tänka dig. jag flinar för mig själv och väjjer in mot carl johan igen då han skrämmer mig, det räckte inte då röt han i med det hotfulla rösten och skrikier över hela gatorna efter mig. Lilla johan smyger väldigt raskt in bland folkmassorna på CJ och går fort hem haha.
Japp de va lite läskigt och sjukt! Undar vad han var ute efter!
Aja nu ska ja take a shower o möta erik på stan för att köpa en väckarklocka!
 

Kommentarer
Postat av: Emilie Göransson

Haha vafan, sjukaste oslo historia jag hört på länge :P

2009-02-04 @ 00:32:49
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/
Postat av: Kajsa Andersson

Låter som om du är en liten shoppoholic;)

2009-02-11 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0