J got a job!

Yes då var ett kneg fixat och man kan börja leva som vanligt igen wohoo!
Var på intervju som jag tidigare nämnt i fredags och ett jobb jag vill ha pga av lönen och de skulle höra av sig idag... halv 2 var kloockan och inte ett ord från dem så jag tog och gick till ett hotell där ja i värsta fall skulle börja städa. kommer fram till slut efter mpnge om och men till ingången och klockan var 13.55 och något vibrerar i fickan. "online guiden ringer" och javisst de lure på att jag skulle få jobbet. jag tackade ja direkt och hade gått hela vägen till hotellet förgäves men som tidigare rubrik, the sun is shining ute och jag har ett jobb! wohoo så promenaden var värd!
Nu ska jag ner på stan och köpa nya kicks, troligen ett par Nike´s ;)
tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Emilie Göransson

Jasåå, var ska du jobba då¨? :)

2009-02-02 @ 17:31:29
URL: http://emiliegoransson.blogg.se/
Postat av: Ami

Åååh grattis min älskade!

Saknar dig massor Lindflood!

2009-02-02 @ 17:57:59
URL: http://aimeeharutun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0