Summering Fre

Jaa jag har länge tänkt sumera helgen som gick. Men det hände så jävla mycket så jag vet inte vart ja ska börja och om jag orkar skriva om allt o om ni ens skulle bry er, dock var det sjukt mycket roliga grejer så kanske!

Fredagen blev en kort arbetsdag då det vankades personalfest, i Mora. Vi falubor hoppade på bussen vid 15.15 som tog oss hela vägen fram till Mora som höll på att sluta i katastrof genom en Busschaufför som aldrig kört på snö/is tidigare samt en bestämd Johan (vilken johan får ni gissa) som vägrade kissa förns han kom fram.
Väl framme mötte Andreas upp oss och tog oss till Ishallen där vi hamnade innanför Jan Simons kontor ochbakom VIP logerna. Julbordet var uppdukat så vi högg in så vi skulle hinna äta innan matchen.
"johan mitt i maten" svarade jag då Håkan Bogg och Markus Eriksson steg in i rummet och berättade om sig själva och om kvällens match, trevligt!
Det skålades friskt och en julklapplottning coh utdelning ägde rum innan matchen drog igång och spelades av till Moras stora glädje då de besegrade Malmö.
Under varje Periodpaus drog alla in till samma rum som innan och drack friskt. Öl, vin, whiskey, snaps osv fanns att tillgå. Det blev en grym kväll och visatt i bussen tillbaka till Falun runt 12 kanske, den ena fullare än den andra haha.
Tackar ANNONSBLADET som stod för den kvällen!
För de flesta var nog kvällen slut där. jag dock kom på den briljanta iden att dra o hooka upp med mina vänner på Etage då jag kom hem och gled in där vid 01 kanske och hann få i mig ännu mera som jag fick sota för på lördagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0