What a night!

Aaah shit vad skoj det var igår! På dagen var de skate i Avesta vilket sög, men skoj tt träffa dig jesper igen!
Annars så hände det grymma på kvällen. Harrys hade nämnligen Bartömning...
jag tror ALLA hade sökt sig dit och hoppats på billig dricka i baren, dock blev vi blåsta då varorna kanske kostade 10-12 spänn mindre än vanligt så. Men Harrys gick nog på storvinst.

Vi satt hemma hos mig innan och hade det riktigt mysigt innan det var dags att ställa sig i kön. Och BAM vad mycket folk det var, helt fantastiskt, till och med så spelade DJn BRA musik de första 15 minsen innan det blev skit i högtalarna... Men denna kväll spelade det ingen roll för jag var så pepp ändå, så det blev dansgolvet mest hela kvällen!

Men nu til det sjuka... som sagt så var det sjuukt mycket folk på Harrys, och under denna kväll så var det 4 st tjejer som tog mig rakt mellan benen!? haha jag förstod inte riktigt vad som hände efteråt, hade de någon slags "ta johan på ballen" kväll?
Det är ett värdelöst raggninstrick. haha fatta om en kille skulle göra så på en tjej, det skulle bli polisanmälningar för sexuella övergrepp och allt på en gång....
Så skärp er tjejer, ni kan bättre än så!
Hade de vat en kompisgrej hade de ju säkert vart skoj, men så var inte fallet...

Och innan jag slutar skriva vill jag skicka en härlig hälsning till min kära Ami!


Fashion Photography by Greg Manis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt kul att träffa dig med johan!! Hoppas på häng snart igen. Peace Jesper

2009-08-23 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0