Summer dreams...

top 2 helg i sommar! Fyfan vad roligt, slitsamt, festligt, tröttsamt, trevligt, snyggt, fartfyllt, spännande, imponerande, varmt, kallt, helt underbart och PERFEKT denna flygfest var.
I fredags om ni läst drog jag och Emil till Dala-Järna för att uppleva denna underbara helg som är vart tredje år i min lilla hemby Dala-Järna.
Vi kom hem 18.00 till vårt hem där det var fyllt med, mor o far, syster och hennes pojkvän Sebban, Kent o Lena samt sebbans föräldrar så det var minst sagt fullt hus! Mamma och pappa bjöd på i särklass det godaste jag stoppat i mig denna sommar, fantastiskt fint grillat älgkött , hemmagjord potatissallad i världsklass, hemmagjort vitlökssmör och en sallad delvis från vårt egna land. Denna middag med alla ovannämnda och jag o emil då, avnjöts på baksidan i kvällssolen. Mörkret föll och ölen hade gjort sitt i kroppen, så lite lagom vimsiga tog jag, emil, sys och sebban cyklarna till Flygfältet för att kolla läget coh ta några öl. Det var mest lite äldre folk denna kväll eftersom det var relativt dyrt att gå in men ändå ett par hundra där. Vi var där till1 kanske innan vi styrde cyklarna för att ta ett nattdopp i mörkret.
Kalla och blöta cyklade vi sedan hem för att Sova, dag 1 var över.

Kommentarer
Postat av: anabanana

han kallas SEBBA inte sebban! haha.

2009-08-11 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0