Saknar ord...

Över hur sjukt jävla bra denna helg varit! hade inte förväntat mig hälften men SHIT vad bra den blev, vet inte vart ja ska börja eller om de ens går att beskriva :D
Fredagen: slutar jobbet och käkar för att sedan sluta upp med Chrille för att dra på förfest till Kalle som är en av skaparna till helgens "Festival" Så förfesten varade i Karl Larssons gamla hus med hela bandet FaluSynth mycket skratt o snack innan det var dags att dra sig till Rådis.
Ebba gold spelade först vilket inte var så intressant, men så var det FaluSynths tur att stiga på scenen. jag visste inte vad ja skulle få, men antog att med världsmusiker tillsammans på scen kunde det inte bli fel. Och BAM vad överraskad jag blev. jag har ALDRIG älskat synth så mycket innan som jag gör nu. De spelade HIT efter Hit med allsång i publiken, FANTASTISKT!

Dock slår lördagen fredagen stort!
Vaknar upp och hoppar in i bilen som för oss till Gävle för ett grymt skatesession i deras park, Jag oppe och en åskådare Tjompe släpper loss i parken och grymt vare! Mange o fredrik mötte upp även. Vid 6-7 börjar vi dra oss till Falun igen, möter upp även denna kväll chrille och går på förfest med samma gäng som som i fredags nästan.
Fick där träffa på "farsan" haha. Alla ja träffade i fredags tyckte att en liten knodd var så sjukt likt mig och nu på lördagen fick jag träffa hans pappa som onekligen höll med haha de va rätt sjukt!
Aja vidare till rådis ännu en gång men idag med Bandet HOFFMAESTRO! Med 600 pers på lilla rådis blev trycket GRYMT!
Alla var så himla glada peppade och trevliga så allt mellan spelningarna var med så jävla cleant! Innan sista låten drog ja, crille o carro oss för att få bästa parkett inför FaluSynth som spelade även på lördagen. Och upp på scen klev och shit... bästa spelningen i falun som jag vart på tror jag fan seriöst, AV ETT COVER BAND?! haha trodde jag aldrig men det är nog fan sanningen! Lilla i vanliga fall lugna rådis förvandlades snabbt till ett allsångande folkhav! Kunde inte blivit mycket bättre och nu är jag heelt såld på Synth för första gången i mitt liv!!
Bästa helgen i Falun på sinnesjukt länge skulle jag vilja påstå att det varit!

Idag söndag var det skatemöte med relativt god utgång och efter det blev det en heldagsskate ute i främby, och shit vilket session det blev, o jag tror att alla som var där satte något nytt trick! Det var bananaz!!! :D
Nu blire handling av mat och chilla lite innan det är dags för sömn!
I want to be forever young!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0