DEN BASTA FESTEN I MITT LIV

Shit...
Sitter hemma och har trist ca 20.00 igar. ringer jesper och vi kommer overens att ja ska komma over o chilla.
Vael daer sa sager de att  de ska pa en bar eller nagans sorts fest med free beer. Sa ja varfor inte... Chilla o dricka gratis baers LATT! Men da far vi reda pa att bara de pa listan kommer in. TYPISKT, men vi ger det ett forsok.
Vi gar dit och vips sa aer vi inne. Det visar sig att det aer tidningen VICE som ordnar den och att jaegermeister sponsrar. Sa det aer gratis ol och gratis jaeger, kan ju ara sluta pa ett satt.... SUCCE :D
Liveband som verkligen OSTE, och det var heelt galet. ol efter ol, shot efter shot rann enkelt ner i strupen. Gratis jeagermeister kondomer delades ut i mangder, och det var det ballaste folket daer verkligen!

Den ena bartendern jobbar i en assoft affar "Trustnobody" daer ja kopt 3 par skor av henne pa en o en halv vecka, sa hon kanner igen mig mycket vael och hon langar bars efter bars till mig pa ett flortigt vis, vilket var mycket trevligt! kl 02.00 slutade de servera gratis, trots det skickar hon ut andra tjejer som ger mig free beer och halsar fran henne, ja menar man kan ju inte tacka nej.

Efter bandet lirat klart vare dags for ipod-battle. 6 clubar runt i stan var inbjudna att battla mot varandra 1 club mot 1 den som fick hogst ljudniva efter laten vann! och fyyyy bubblan vad bra det var. minns dock ej vem som vann.
vid 3 stangde dem och jag och jonte, de enda tappra som stannade till slutet vandrade vackert hem och sov.

Det var den basta festen i mitt liv tror jag. Nu ska ja kila till izmir o ganget sen imorn ska jag och kopa skor av bartendern haha. Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0