Hemlös.

Ja så illa är det.
Jag och mina älskade föräldrar plockade och städade ur min lägenhet i helgen. Den är nu vansinnigt ren och alldeles tom. Var faktiskt lite sorgligt att flytta ur den lägenheten som jag haft under mycket fina år här i Falun. Men nu är det kapitlet avslutat och jag är hemlös under några dagar då jag kommer att jobba mån-tors även denna vecka.
Det är i dessa tider det är magnifikt att ha så fina vänner, främst Malin och Erik, som bistår med tak över huvudet, tack för det.
Jag antar att denna vecka går lika snabbt som alla andra så om mindre än en vecka så landar jag på spansk mark för att leva den fantastiska vardagen i Barcelona.

Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0