Will Shop til i drop

har varit nagra skona dagar haer nu med supersol och varmt som satan. blivit en hel del skate!
Skatat Fondo igen och var givetvis forbi IKEA o kopte lite kottbullar.
Igar sa var det bakishang pa playan och jag badade for forsta gangen, det var feeett! Och visst aer varlden liten naer jag springer pa folk fran min lilla lilla hemby Dala-Jarna.

Annars sa har jag hejjat pa en av de absolut storsta skatelegenderna nagansin, iaf i mina ogon. Ingen mindre aenn Stevie Williams, det aer sick att se dem skata live alltsa.

Nej eftersom vadret aer lite mindre bra idag sa ska jag ut och tvangsshoppa byxor samt massa andra kraemer och sant som ja behover for att halla min kropp lite fresh haha.
Frid ut!

Kommentarer
Postat av: Per Hermansson

Hôrt man än e ô hôn man än jär sô e hä nôn frå Järna där!

2011-05-09 @ 15:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0