Så jävla skönt!


Minns ni inlägget "3 års väntan..."?
ja nu är det fixat. tricket jag velat göra på den curben är nu helt fullbordat och det finns på film. I Särklass en av de skönaste stunderna i mitt liv på brädan, men det krävdes blod, svett och snudd på tårar haha. Tackar Calle för att han stod ut mina 2 timmars nötande.
Detta lilla trick som tog kanske max 10 sek från start till slut kommer förgylla inte bara denna dagen utan många framåt.

Ligger nu heelt utslagen i sängen och vet inte vad ja ska göra av dagen. Eller jag o Jakob ska snart it o käka middag snart, det är allt jag vet just nu.

Annars så fyllde vi på lyan med 2 falusnubbar, Petter och Richard som passar fint in i vårt "kollektiv" häromdagen och de andra dagarna har mest gått ut på Sola, bada och skata. Livet är fantastiskt fastän man önskar att somliga vore här med en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0