Döfött inlägg.

Har ingenting att göra i skrivande stund så berättar lite om dagen.
Det var en fin dag. Vaknade innan 12 tror jag, vilket var rätt konstigt då jag somnade vid 4-5 någongång.
fixade lite med tvätt, käkade frukost med jakob här hemmaoch chillade till 4 typ innan det var dags att möta upp dudesen för skate på Para-lel. Jag skatar i princip bara med svennar här nere, mycket sköna sådana, Mest skåningar.
Väl på Para-lel så var det uppdukat för spelningar, fest och tal o grejer. Men som tur är avgränsas den ytan med några stora grafittiväggar och manualpadsen ligger på andra sidan. Den blev ett rejält Manualsession i flera timmar.
Satte en nya manual som vi fångade på film också, det var riktigt nice! (Switch noseman revert-manual-bs 180 off för den intresserade)
Ett tag efter det så var alla tal o spelningar slut och de hade dukat upp med FREE smörgåstallrikar med läsk och chips och grejer så det blev nabbt en festlig stämning bland alla på plats.
Dock hade jag alldeles innan vart och käkat på det legendariska CHICKEN SPOT!!
En liten resturant som erbjuder en riiiktigt bra hamburgertallrik inkl dricka o allt för 3.5! Denna lilla resturant var för mig, Oliver och Filip en guldgruva när vi bodde här 2008. Nog om den.
När alla hade ätit sig mätta på den gratismaten så började de slänga all överbliven mat. Så jag plockade på mig en del så nu har jag en feeeet frukost att se fram emot imorgon! Tanken var att ge den till någon uteliggare påvägen hem men jag hann faktiskt inte se någon så jag sparade det till mig och Jakob istället.

Nu är jag iallafall hemma och chillar i sängen. Fick samtal av Pappa idag också, det uppskattas ALLTID!
Nej nu blire att lägga sig ner till lite Bo Caspers!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0