No mas internet

Nej nu vare kort. Vi hade en liten dalig men fungerande dongel i lagenheten att dela pa tidigare men nu aer aven den borta sa inget mer naet for oss i lyan... just nu iallafall.
Dagarna rullar pa haer nere. va pa Nasty Monday och slirade i mandags och javlar vad vi slirade haha. Vaknade 4 pa dagen igar (tisdags) och var heeeelt lost. tittade film och serier hela dagen och madda som en pase skit haha.
Jag har ocksa dragit pa mig en rejal forkylning som gor mig riktigt svag. men vadfan gor det naer man har bat?
Aer pa benen idag och det blir lugnt aeven idag, kanske lite skate senare.

Vadret har hittils varit riiiiktigt bra men idag gar jag garna ut med jeans och tjocktroja!
Ha det bra allesammans.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0