Hej

God damn it vad jag hatar att vara superforkyld. har ingen kraft alls och snorar sonder, kan heller inte sova for ja far ingen luft haha. men vad fan gor det naer man har bat?
Ja dagarna aer raett trakiga da man inte kan skata och de andra jobbar. Igar drog jag dock ut med bradan trots min svaghet och ensamhet. Ensam blev jag dock inte lange. Drog namnligen till Para-lel som vanligt och daer var det en hel del folk. Bl.a Jamie Palmore, Tyler Surrey, Torey Pudwill, Nick Tucker, Jimmy Cao mfl. ja ni som aer insatta i skatescenen forstar att det daer aer riktigt tunga namn. Sa med lite sloskate fran min sida sa bjods det pa riiiktigt grym skate fran de ovan.
Runt 7-8 var jag helt fardig och kande att jag fick lov hem och vila. Hade det vanliga kokshanget med nagra sambos, bra avslut pa dagen.

nej nu are nok!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0