Happy Birthday to me.

Igår var det min födelsedag som jag helt och hållet glömt av om det inte vore för Malin som påminde mig aha. Inte haft en tanke på den alls sen någongång i Sverige.
Efter tolvslaget runt halv 2 så drog vi upp till museet vid Plaza Espana och drack en öl eller två och njöt av utsikten, jag, mina sambos och några som var här och hälsade på. Vidare hem för att sova efter det.
FödelseDAGEN då. Tog en riktigt lugn förmiddag (vilket är eftermiddag här) och drog till parallell för att möta upp de andra skatedudsen och värma upp lite vid 3-4 tiden, vidare till Sants för att möta upp ytterligare några svenneskatare och så var hela gänget samlade.
Vi alla hoppade på tåg nr 1 som tog oss en 30 mins utanför stan och till en station som låg helt öde verkligen. Där skulle vi sedan byta och åka en station till Rubi. efter alldeles för många minuter kom tåget iallafall och vips så var vi framme på ett av de skönaste skatespotsen jag varit på.
Hela gänget var på ett strålande humör, värmen var perfekt och tricken radades upp från alla håll och jag fick en riktigt skön line filmad som avslutades av ett trick ja lärde mig samma dag.
Efter ca 4 timmars konstant skatande så börjar det tokåska och ösregna så det blev en snabb rusch till stationen igen som tog oss tillbaka in i stan.
Väl i stan så drog jag, jocke och Fre för att avnjuta en riiiiktigt god middag djupt in i stadsdelen Born (där vi bor). 12 euro fattigare men magar fulla utav supergoda qusedillas och nachotallrik så var jag fan värd det på min egna dag.

Summa sumarum: Ruuuggit bra skatedag precis som den ska vara, ett grymt sällskap, samt en avslutande supergodmiddag.

Har jag sagt att att ja gillar att skata?
Bra jävla födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis Johan!!!

Vi saknar dig på Annonsbladet.

Kör så det ryker.

Kramar Sofie.

2011-04-13 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0