Barcelona calling!

Heeej allesammans.
God damn vad jag älskar denna staden.
Nå hur har allt gått för mig? Freakin awesome!
Boendet är verkligen toppen och mina sambos är hur trevliga som helst. Alla svenskar och sköna att hänga med, vad jag upplevt hittils, vänliga och bra. Lägenheten ligger väldigt centralt och har nära till ALLT verkligen.
Det enda som saknas är ett trådlöst nätvärk, det vi har nu är en mindre snabb dongel att dela på.

Ja vad har jag hunnit med hittils då...
Kom måndag förmiddag, var hem o lämnade grejerna för att sedan dra ut på skaten. Mötte upp jocke och mange och skatade tills 01.30 på ntten. efter det var jag rätt sliten då jag inte sov mer än 2 timmar på arlanda i en "fotölj" natten innan. Var iof hem en sväng på dagnen och lagade käk efter en handling på det berömda Carrefour (enbart billigt, antagligen inte alls bra).
Vi skatade troligtvis det bästa skatespotet jag sett i heeela mitt liv, tyvärr var det kolsvart.
Somnade iallafall riktigt gott efter den dagen kan jag lova.

Idag vaknade jag vid 13.30 rejält utsoven och galet stel i kroppen sen den brutala förstaskatedagen. Efter en färsk frukost så tog ja o jocke oss till para-lel och mötte upp de andra och slöskatade ett tag innan det var dags att åka hem för att fixa hyreskontrakt och betala hyran. När det var klart och betalt drog vi alla från min lägenhet och köpte mat och satte oss i hamnen med den låga solen i ögonen. njam!
Med lite ork kvar i kroppen tog jag och Alex en vända på stan för att kolla läget innan vi drog hem igen för nervarvning och nu till slut sängen.

Thats about it.
Ta hand om er alla!

PS. +24 är helt okej för att vara 8 på kvällen ;)


en view från balkongen

Kommentarer
Postat av: matin hjalmarsson

fan va fett då bor du ju precis vi den långa götting curben ja bodde ju nästan där ja när ja bodde i barca.

fan va gött för dig ha de cp gött vi kommer nog ner om inte allt för länge.



tjoo

2011-04-06 @ 10:05:02
Postat av: Andreas

Satan så fint det där låter då. Släng upp lite bilder på sk8-spotsen så man kan få bli avundsjuk.

2011-04-06 @ 10:53:15
Postat av: Annsofi

5 sovrum,1 vardagsrum, med balkongen där. Ett badrums "Fönster" i ett utav badrummen där man nästan kan klättra ut till grannarna...



Känner igen utikten! Det MÅSTE vara samma lägenhet jag bodde i då jag var i Barca! :)

Du verkar ha det riktigt nice!!

2011-04-06 @ 11:48:16
Postat av: Sofia

Hej fina kollega.



Kul att du har en blogg så att jag/vi kan följa till Barca-äventyr. Verkar som att du har det riktigt bra. Kul! Nu är det bestämt att hela bladet drar utomlands den 2-5 juni och jag och Åsa lobbar så klart för Barcelona.



Njut nu av livet, fullt ut.



Många kramar från Mora.

2011-04-06 @ 22:48:40
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0