Slutet...


på denna arbetsvecka är oerhört nära och väldigt efterlängtad. 1 av årets jobbigaste är nu avklarad på jobbet och det känns som en ruggig vinst! Vi klarade det ännu en gång, Annonsbladets produktion är KING!

Ja så var det bara 2 veckor kvar tills man får rulla gatorna i Barcelona igen. God damn how i miss it. Ska bli ruuuuuksigt nice alltså. Boendet är ännu inte klart, har haft kontakt med en snubbe som skulle mejla mig info om hans grymma rum så vi får se, men det är spanjorer så man vet aldrig.
Har någon något att rekomendera i HOSTEL väg är ni välkomna!
Blir helt till mig näör ja tänker på att få komma tillbaka till staden som har hela mitt hjärta typ.
Att få skata Macba, paral-lel, Uni, Forum and so on, Nasty Mondays, manâna manâna-stilen, simply can´t wait!

I helgen blire... ja ni, tro det eller ej, men Etage ikväll då Adrian Lux gästar. Inte för att han är min idol direkt utan att alla andra är så hypade på det. Själv öser jag sjukt mycket old Funk n´ Soul på jobbet och känner peppet växa!
Mer än så vet jag inte.

peace

Kommentarer
Postat av: Victor

Fan har du bloggar du lite å - nice, grymma bilder och skateåk.

2010-10-03 @ 23:15:10
URL: http://www.whiskeyandsoda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0