Barcelona baby!

Yes! Igår bokade jag 2 tickets till Barcelona den 9:de till den 16:de Okt!
Jag och min gamla vän Magnus drar till städernas stad för att skata loss i en vecka. Jag känner att det verkligen behöbvdes att åka någonstans nu, något att se fram emot i de dystra hemska årstiderna vi har framför oss nu. Är så jävla pepp på att få skata runt där igen! heldags utflykter, sena kvällsskates på macba och Uni med Estrella på burk, nästan så att ja vill ha dom ur kloakerna där dom kyls av pakistanierna innan dom säljs för 1 euro på gatan.
Well... det ska bli fantastiskt anyway!

Och jag verkligen sånt jävla pepp, sånt pepp man får av denna fantastiska låt!
Manu Chao - Rumba de Barcelona


Här är mitt älskade para-lel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0